askar-2 ku !

Wednesday, 27 March 2013

BERHENTI BERHARAP :')

pot pet merepek meraban -,-


assalammualaikum ! 
hahehuuuuu,...
how are you dear?
hehe,.. sorry sbb lama tak update blog,.
tapi apa2 pun korang sntiasa dikenang oleh yayu :* 
terima kasih sebab ada yg sudi stalk :)))
sokongan anda amat diperlukan ! 
hehehe

okeng okeng, now aku nak stop merepek ! :p
huhu,..

okay,. ada nmpak cik adik manis yg btudung putih dan suci tu?
comel kan dia? terasa nak nyanyi pulak milik siapakah gadis ini...
hehehehe ^^

   eheeeemmmm, memandang kan aku dah lama tak onnline, mesti ada byk cer kan? kan? kan ! 
ehhhh? no no no *goyangkanJariTelunjuk* 
aku dah lama tak update sebab aku kan SPM candidate? so mesti la i busy sikit ! *gedik*
hahaha, sebenarnya aku sebok dgn exam dan aku sebok dgn video klip ! :)
ahahhh? VIDEO KLIPPPP? hoho, kalau korang nak tahu ,.... . . . ..  . . . . . . .. .  .. .  .. . . . . . 
. . . . . . .. . .                     . . . . ... . .                    . . .. . .  ... . .                     .. ...            .....        .... .. . . . 
. . . . .  .. . ..  . . . . . .. .  *ehhh? malu pulak aku nak cerita*  . . . .. . . . .. . . . . .. . . .. . 

ehhhhhh? okay okay , jgn marah :\
sebenarnya aku buat video klip ni utk seseorang yg pernah hadir dlm hidup aku ! 
you know what? hati aku dah terluka ! sakit sgtsgtsgt dan tsgt lah sakit ! tapi tak apa lah, aku okey, aku dah besar ! hehehe xD

    tujuan? nak tahu apa tujuan aku buat semua nie? hmm hmm, aku buat semua nie sebab aku nak dia tahu aku dah bhenti bharap ! mmg aku akui aku masih sygkan dia,. ye lah kan? mcm mana aku tak syg? sedangkan dia lah lelaki yg paling lama pernah hadir dlm hidup aku ! hehe, tapi mungkin tak ada jodoh, aku pasrah ! dan aku okay kot ! korang jgn sedih kay? hahehu :3

nak tengok ke video klip aku tu? haishhh, aku rasa tak perlu kowt,..
sbb aku malu ! hehehe >,<
mmg aku akui video tu agak sedih tapi dalam kesedihan tu aku cuba selitkan sikit kgembiraan dgn aksi2 aku yg mungkin boleh buat dia ketawa ! sbb aku tak nak dia sedih walaupun dia dah byk menyakitkan hati ni,. tapi aku sedaya upaya buat dia gembira ! aku tak nak dia sedih2 lahhh :\


hehe,. okay okay,. aku rasa nak lap air mata jap ! muahahahaha xD
hmm hmm, setiap pkara yg tjadi ada hikmah nya ! mungkin dia bukan utk aku kan?
tapi mana lah tahu suatu hari nanti mungkin ada jalan utk kita mendapat kbahagiaan?
insya-allah,.. dan ingat ! kebahagiaan tu tak diberikan dgn mudah ! kita kena lalui byk fasa sebelum dpt kbhagiaan :) so, kita kena sabar, jgn putus asa dan jgn pernah korang bserah utk dpat kan cinta korang if korang yakin yg dia milik korang ! apa2 pun yayu doakan semua stalker2 yayu dapat sedikit pengajaran daripada kisah hidup yayu :)))

byebye ~ ILY <3