askar-2 ku !

Saturday, 2 February 2013

merentas kampung =)

pot pet sana sini :* 

assalammualaikum :)
hoho,. yayu kmbali dgn sejuta senyuman ~ 
eceeehhhh,. 
YEAHHH! yg berlalu biarkan lah dan 
kita harus teruskan pjuangan ! wahahaha !
apakah?
CEKIDAUTTT ~

hoho,. apakah? nie yang nak habaq mai kat hampa semua nie,.
hahehuhi,. 357 ! kita suka nombor kita nie,. nombor yg ganjil kan?
hoho,. tahu kah nombor apa? lalalalaa ~ *singing*
muehehehe,. aku tak boleh nak henti ketawa, entah knapa aku rasa happy sgt ! 
hehehe >,<

    sebenarnya hari nie sekolah aku ada merentas desa dan nak tahu aku dapat nombor berapa?
aku dapat nombor 67 ! dan ! nmpak tak tgn kat dlm gmbar tu? ada 2 bentuk jari kat situ ! 
haha,. itulah zeyra ! atau lebih dikenali sebagai zeyra cap ayam ! muehehehe xD
dan dia dapat nombor 68 ! nak tahu sebab apa? sebabnya dia dengan aku bjalan sama2 di belakang smbil bsembang pasal balak masing2,. balak? masih kah aku ada balak? wahaha ~ ketepikan dulu soal hati n perasaan nie :\

alahai~ aku terasa sweet-sweet hari nie,. tahu kenapa?
dlam keadaan yg dah penat dan dah pun nak smpai hujung2 garisan penamat si 'ABANG HASRUL' sempat bagi aku semangat ! yeahhhh! dia cakap kat aku kalau aku dapat smpai penghujung dia nak peluk aku ! omegad omegad !!! how sweet ? muehehehe xD
oleh kan sebab tu aku tinggalkan zeyra kat belakang dan aku terus lari ! yeahhh! demi hasrul ! hahaha :D

    ahahhhhh ! jeng jeng jenggggg ~ 
nie bukan hasrul ! tapi nie hanif ! muehehehe,.
nie adik angkat kesayangan aku :)))
dan sehari hari nie dia berkepit dgn aku,. dia cakap dia suka aku sebab aku pndai buat dia ketawa.
kalau aku dgn dia sebaya aku dah terima dia jadi pakwe aku, tapi sygnya dia PMR, aku SPM,.
alahaiii~ aku syg dia mcm adik je :))))

apa-apa pun hari nie hari yg best, penat, awesome, dan best (y)
hoho,. dan aku hope, aku akan terus tersenyum, kuat dan happy :)))
love you all ~ muahhh kiri muahhh kanan :*