askar-2 ku !

Friday, 18 January 2013

oh goshhhh !

pot pet meraban :p

assalammualaikum cinta :)
muehehehe,. lama kan yayu tak onnline?
dan blog pun bersawang ! 
hola hola ! *lambai tgn*
:*


"HARAP MAAF, KECACATAN GAMBAR AMAT DIKESALI"
 hehehe,. apakah sedang berlaku nie?
kejap-kejap ! ada lagi yg aku nak tunjuk,.  ;)

haha,.. sebenarnya kiteorg tgah webcam dan tgah onnline sama-sama di tempat yg sama dan duduk bdekatan,. kami so sweet kan kan kan ? hakakaka,..

    one more thing,. aku nak inform,. sebab-sebab aku dah lama tak onnline.
lama kan? kalau aku onnline pun aku tumpang rumah capika,. dan sekarang pun aku tumpang rumah dia lagi,.. nak tahu sebab apa aku dah jadi pengemis wifi rumah org? 
alahai~ malu pulak kalau aku nak cerita,. hmm hmmm

hehe,. yg sebenar-benarnya internet aku tak dibayar ! 
boleh tak kalau aku nak tunjuk jari tengah? opsss,.. sori ! aku perempuan yg baik ! 
ekekeke,. #muntahCepat,.

     bukan sebab mak aku tak nak bayar tapi sebab ada posman yg cari 'PUNCA' !!!!
tah kemana-mana dia hantar bil internet aku kan? sakit hati aku nie :( *cedih*
hahaha,. tapi tak apa lah,. sekurang-kurangnya aku rajin belajar ! hahaha,.:p
tapikan? aku STRESS !!!! oh goshhhh ! ekekeke,.
stress?? punca? sbb hari2 HOMEWORK 1 HOMEWORK ! dan HOMEWORK ! :(
bla bla bla~

ehemmm,. to be continue ,.. sebab aku dah nak balik ! wahahaha,.
kbye~ :*