askar-2 ku !

Sunday, 23 December 2012

senget -,-

pot pet sana sini 


assalammualaikum :)
hola hola blogger tercinta :*
muhehehe,. rindu saya tak ?
rindu takkkkkkk????


alolololo... rasa pelik tak dengan aku hari nie? hahehu 
sebenarnya kan kan kan?
aku nak buat perangai 'senget' sikit,.
sebab org selalu cakap yg aku nie senget,. dan kadang-kadang otak aku pun senget !
'kadang-kadang' ?? ye ke kadang-kadang? hahhahaha :p

     motif aku merepek hari ni sebab aku bosan,. aku bosan sebab aku merepek,.
dan aku merepek sebab aku bosan,. dan aku bosan sebab aku merepek ! 
ehhh? okay, aku senget,. hahehuhooooo :D

hehehe,. mesti ada yg cakap aku gila? aku sengal? kan kan kan?
ya ya ya,. aku rasa ada lah mcm tuuu sikit !!!! hehehe,.
tapi yg pasti aku tengah bahagia? erkkk? bahagia ?
kenapakah??? >,<

    soal bahagia ke tidak rasanya lebih baik jangan bawak masuk dalam TV ! 
ehhh? -,-
hmmm hmm hmmm,. aku sebenarnya kan,. aku nak bagitahu yg aku single ! 
dan aku suka hidup mcm nie dan aku bahagia baq hang~ 
dan satu lagi, aku tengah cari seseorang yg dapat pertahankan cinta kami, bukan seperti yg aku rasa sebelum nie,. ehhh? okay,. sudah cukup sudah,. tak nak ada cerita sedih diantara pembaca dan penulis blog :D

eheemmmm,. tetetete test test testtt,. hehehe,.
sekali lagi aku senget ! nak tgok gmbar aku tu pun kena senget kan kepala jugak tau :p
hahehu,. sebenranya tak ada apa-apa yg aku nak ceritakan hari nie,
tetiba idea datang nak suruh buat post senget nie,..
dan aku sebenarnya saja nak suruh korang buang masa utk baca post aku yg tak ada isi atau pun nilai-nilai murni nie,.

   jadi sebagai moral value hari nie,. jangan lah anda buang masa mbaca post saya yg meraban nie,. hehehe
mintak maaf ya? saya mmg seorang yg suka bgurau,. harap maaf kalau ada yg sakit hati,. kita duduk rumah makan roti depan TV ! sekian saja post saya harini :)

bubye~ assalammualaikum :*