askar-2 ku !

Tuesday, 11 December 2012

family picnic :)

pot pet happy :)

bismillah :)

assalammualaikum :)
alhamdullillah :D
akhirnya yayu dapat kembali update blog lagi :)
ehemmm, dah lama jugak rasanya yayu tak update kan? 
hahehu :*

ehemm,. nampak gaya mood aku hari ni mcm happy je kan?
hoho,. nmpak nya mcm tu lah :)
syukur sgt-sgt sebab allah dah bagi aku ketenangan, dan mungkin allah dah bagi aku ptunjuk utk setiap solat sunat istikarah aku :) alhamdullillah :)))

    tapi bukan tu tajuk yg aku nka cerita hari ni,. 
hmmm, hmm, hmmm,. aku sekarang ada dekat kampung,.
masuk hari nie dah 4hari aku kat sini, jauh dari kawan2, jauh dari mama papa n adik2,.
dan aku stay sini dgn rasa bahagia, :) walaupun ada rasa rindu, tapi nak buat mcm mana kan?
smpai bila aku nak duduk bawah ketiak mak? hehehehe :p

okey, keluar daripada tajuk tadi, dan kita masuk ke tajuk kita hari nie,.
disebabkan dah lama tak update kan? sebab tu lah byk bnda yg nak aku ceritakan,.
hahehu... :D

     sabtu lepas aku dgn family dah pergi picnic,.
aku excited sgt nak ikut, walaupun aku pergi tanpa mak dan ayah aku tapi aku happy dapat pergi dgn nenek, atuk, family maklong dan my beloved mak teh <333
hahehu. dan yg paling best, aku dapat tenangkan fikiran serta dapat melepaskan sedikit stress bila pandang lautan luas ciptaan tuhan,. subhanallah, indah nya :)


hehehe,. anda nmpak tak siapa yg sedang duduk dekat 'kerusi malas' tu?
heyyY! it;s me ! dan kat belakang aku tu mak long kesayangan aku :)
hoho,. tengok lah aku,. jauh termenungkan? dan dalam masa yg sama aku tengah tgu my superman balas mesej yg perlu mengambil msa yg lama utk balas mesej aku tu -,-
haha,. okey, lupakan about my superman :p

         omegad omegad omegad ! hehe,. this my grandma :)
hoho,. how much i love her? :) so much lahhhhh ;)
tahu apa yg tok aku buat tu? tok aku bakar ayam ! wahahaha,. so sedap wehhhhh! :p

ehemm, aku dah nak balik,. hahaha,. cantik dop?
lebih baik kau kata aku cantik cepat ! hahahaha,. #muntahCepat :p
eh eh,. tgok baju aku, dan tengok kereta tok wan aku tu,. sama kaler la pulokkk >,<
harharhar,,, xD

     alahai ~ blablabla,. aku dah tak tahu ape benda lagi yg aku nak cerita sekarang nie,. 
kehabisan idea dan dah pun tak ada idea ?_?
harhar,. makin lama otak aku dah tak betul daaaa :p
hoho,. okeng-okeng,. apa-apa pun aku bsyukur kat allah sebab masih bagi aku kbhagiaan :)
alhamdullillah :) dan aku hope kbhagiaan yg aku rasa nie dapat bkekalan selamanya :)))

also thanks to my followers, new followers, dan peminat setia yg selalu baca blog nie (eh?ada ke?)
haha,. tak kesah lah sama ada anda sukakan saya ataupun tak, tapi yg penting,. saya tak pernah kisah,
dan saya suka semua org :)))

kbye~ assalammualaikummm :*  muahh kiri muahh kanan :D