askar-2 ku !

Saturday, 1 December 2012

December Wish

pot pet sana sini ;-)

assalammualaikum :)
hola December ! :D
peaceee siket ^_^
hew hew ~

come here to me ! i want hug you :*
hahaha xD

hahehu,.. happy December kpada anda semua,. pengikut-pengikut setia blog yayu o'lala
serta insan-insan yg ada di hatiku,. wahahha xD
 
     hurmm, memandangkan december bulan terakhir dalam kalender pada tahu 2012 ni, 
aku nak wish sikit lah :)
korang semua pun mesti ada wish kan? nak share nan yayu tak? post dekat cBOX ya? nti yayu balas dekat cBOX korang jugak,. 
hew hew :')

atototo,. kalau diperhatikan dari gaya 'type' hari ni, mood aku mcm baik je kan?
jyeahhh! aku hope mcm tu lah :)
dan aku nak wish sesuatu,.. jom usha ,. hehehe xD

  1. aku nak berubah mjadi lebih baik, seorang perempuan yg kuat, berani, dan kalau boleh aku nak jadi seorang yg pendiam sbb hati aku dah patah beribu dan beraban,. hahhaa >,<
  2. kalau boleh aku nak keluar dgn dia buat kali pertama dan mungkin untuk kali terakhir ! aku nak aku dapat jawapan dari dia atas semua kekusutan dan persoalan dalam hubungan kami nie :)
  3. aku cuba matangkan diri aku dan cuba terima apa pun takdir yg tuhan tetapkan buat aku dgn ikhlas hati dan aku nak dekatkan diri dgn tuhan :D
  4. kalau boleh aku nak seorang teman hidup yg dapat buat aku bahagia, faham perasaan aku dan selalu dgn aku sama ada susah ataupun senang!
  5. perlukan teman yg pandai hargai aku ! ;)
  6. nak jadi anak yg lebih baik dan taat kepada ibu bapa ^_<
  7. dannnn, aku nak follower blog aku meningkat ! mcm tu jugak follow aku kat twitter ! jgn lupa follow aku yea? :p
  8. tak tahu nak cakap apa dah -,-
  9. hurmmm, pun dah tak tahu,. 
  10. hanya mampu dapat bdoa yg baik2 je lah utk diri sndiri,. hahaha
hahaha,. yg 8,9,10 tu aku dah tak de idea sebenarnya, saja nak bagi cukup 10 ! :P
harharhar,. wish korang pulak mcm mna? 
aku kalau setakat wish mcm tu boleh lah, tapi kalau nak cuba usaha kan utk jadi seperti apa yg aku wish tu rasa-rasanya payah sikit kot! but aku yakin, aku perlu lebih berusaha utk jadi lebih baik !
yeahhhh! insyaallah aku akan bangkit :)))

    hohoho,. agaknya bila lagi aku akan dapat update blog? 
insyaallah, kalau ada salah satu wish aku yg kat ats tu terjadi, aku akan cerita kan buat pengikut2 setia blog yayu o'lala nie :)
terima kasih ats sokongan korang :) love you muchhh !
bye-bye :*

HAPPY DECEMBER :) hohoho