askar-2 ku !

Monday, 26 November 2012

rindu merindu :*

pot pet kembali merepek ;)


assalammualaikum :)
hola hola^^
peaceee 
*senyum smpai telinga*
:p

hahaha,? #eh? knapa ni?
rindu? rindu siapakah? 
hoho,. mai kita usha cerita kat bawah mai ! ;)

ehemmm, dgn lafas bismillallah, aku nak mula cakap yg aku rindu kan blog aku yg sekian lamanya tidak ber-update! huhu,. rindu aku tak? aku tahu blog nie pun rindu kan aku,. sbb org selalu ckap, kalau kita rindu kan seseorng, makna nya org tu pun rindukan kita! #eh? tu org tapi blog bukan org! hahehu :p
apa-apa je lah ,. hehehehe *tutupmulut*

    merindu? eh? siapa merindu aku? haha,. ade ke? bagitahu cepat ! :\
harharhar,.. org selalu cakap kalau bulu mata belah kanan jatuh tanda nya ada yg rindu! bulu mata aku yg belah kanan selalu jugak lah jatuh! siapa rindu aku yea? alahaiiii~ ^_^

hahaha,. okay! aku dah banyak sgt merepek. now aku nak story tentang cuti sekolah aku yg bosan nak mampusss! >,<
grrrrr~ aku tension sebab cuti mcm nie kerjanya duduk rumah, makan, tgok TV, bukak FB, main TWITTER! dengar lagu kat YOUTUBE! ahah! boleh dikatakan hari-hari aku buat benda yg sama,. 
dan perkara yg buat aku lebih stress sebabnya duit tarak ! habis ! pokai ! -,-

     h0h0,. seperti sedia maklum yg aku ni bukan nya seorang yg jenis 'lekat' dekat rumah! pantang duduk rumah! aku mesti nak keluar, merayau, dan what ever lah! hahaha xD
n now ! aku terpaksa jaga muka dok dalam rumah diam-diam sebab kehabisan duit! n at the same time aku terpaksa layan kebosanan aku dgn menghadap bnda yg sama! ohohoh !

HANDPHONE? grrr~ jgn ditanya soalan tu kat aku :( *cedih*
HP aku sakit! dah lama dia senyap tak berbunyi! 
dan ni satu penyeksaan buat aku ! >,<
aku dah tukar pakai phone lain sekarang nie! phone aku yg lama dah rosak dan semua mesej aku dgn dia HILANG ! terpaksa ! sebab semua ada dalam phone tu! *btambah cedih*

    haishhh, dah lah! cukup lah! cukup smpai disini saja! #singing! 
hahaha,. aku dah tak nak cerita pasal benda-benda sedih nie,. 
just hope i'm can be happy just now! :)
bubye ! miss you n missing you syg :') heeeew~ :*