askar-2 ku !

Sunday, 11 November 2012

kami buddyz dan kami takkan terpisah!!!

potpet sana sini :p


assalammualaikum :D
hahehu ! dan selamat pagi :)))
*senyum kasi ikhlas*
hoho

hoho,. tetiba pagi ni aku rajin nak update blog, aku rasa mcm dah lama tak merepek meraban dekat karpet ni,. haha :p
okay! you see the picture? hoho,. i miss my buddyz ! walaupun tak smpai seminggu cuti tapi aku rasa rindu sgt :)))

zul ! oh zul ! hoho,. pic nie masa hari jumaat hari terakhir sekolah pada tahun 2012 ni, i'm so sad sebab tahun depan aku dah tak boleh happy-happy mcm nie ! 2013 i'm SPM candidate ! :p *fengssaann*
haha,. tengok tu? zul bawak gitar kan? dan sepanjang dia bawak gitar kat sekolah, aku dah jadi penyanyi dia yg tak bertauliah,. haha ! *kosong, kosong, ooongg onggg*

wink wink wink ! zul lagi ? haha,. kami bestie ! sgtsgt lah sgt kan? *mata ke atas*
hoho,. btw, aku dgn zul nmpak sweet kan? haha,. tahu tu,. :p *muntahcepat*

haha! byk-byk gambar, gambar nie tak boleh GO ! aduiii! siapakah lelaki itu?
haha ! A to R to I to P = ARIP ! agagagaga :3
btw, arip nie suka mcm nie, nak tunjuk dia romentik lah kan? romentik lah sgt *tgn di dada*
ayoyo,. ini mcm aku malu lah,. dah la dlm kelas zul dgn amirul fitnah yg arip suka kat aku?
nak mampos? aku sepak arip laju-laju kalau betul dia suka aku ! *buat2marah*

hoho,. sedih tengok pic nie,. masa ni loceng dah bunyi dah! NAK BALIKKKKk!!!
tetiba rasa nak snap satu pic dgn amirul! SWEET? haha, jgn bagitahu aku mcm tu,. nanti ada yg cemburu :p
OMG ! *terkezuttzz*
haha! buruk? pelik? dan gila? haha, aku tahu tu dan makin hari memek muka aku makin pelik-pelik!
hoho,. cikgu azmi cakap aku mcm budak sekolah arab? haha,. yess! cikgu dah bagi idea utk nama style tudung aku yg tbaru nie,. 'minah arab' hahahaha ! *gelak cepat* :\
lawak ke? haha,. dah ! diam ! 

dan sekali lagi! haha,. aku mmg makin pelik kan? tgok lah bunga kiri kanan! haha,. 
rasa nak tampo je muka aku ni,. haishhh,. pelik mmg pelik! tapi fatin ckp aku makin comel ! hahahhaa
muntah cepat ! >.<

hey capika! hoi! sibuk ! hahaha xD
tgok tu! capika pun tpengaruh dgn aku ! agagagaga -,-
hehe, btw dia comel kan? haha, aku pun,.. ecececehhh *menyampah*
haha, ehhh? lagi pun mmg betul pun, capika mmg comel ! aku ni perasan je,. hahehu :D
FATEN? how about her? haha,. dia tak nak buat tudung mcm ni sebab ______
haha, aku tak tahu nk cakap mcm mana,. :p

faten ! faten! comel kan dia? :D
hehe,. comel sgt, tapi aku tahu aku lagi comel ! hahahaha *muntah cepat*
kesian dia, dia suruh aku ambik gmbar dgn zul, amirul, hasrul, arip sebab nak bagi BF dia cemburu! adoiiI! tak nak cerita masalah rumah tangga org kat sini,. k dah ! diam ! :p

hasrul? hehe, sumpah ! abang sorang ni yg akan aku rindu sgtsgt nanti ! 
hasrul ni suka kacau aku ! suka sgt! hahaha,. *gelak menyampah*
hari last hari tu sempat lagi dia tarik tudung aku, main sepak-sepak kaki dgn dia,. main pukul-pukul! 
issshh, dia ni mmg hantu mengusik,. dan dia paling suka buat aku melatah ! opsssss >,<
haha,. yeahhH! aku seorang yg kuat melatah! dan melatah aku dah smpai ke tahap opah-opah style ! haha :p

okay, cerita dah panjang bjela, nti tak larat nak baca, aku pun dah tak larat nak taip,. hoho
sebagai pic yg terakhir zul sempat bdrama dgn izzul hafiz,. haha,. sedih lah konon? alahai~ :3
hoho, pape pun hope dpt jumpa korang lagi pada tahun 2013 :)))
syg korang semua <3 

#KAMI BUDDYZ DAN KAMI TAKKAN TERPISAH :D