askar-2 ku !

Thursday, 29 November 2012

bosan lah bosan lah :\

pot pet merepek meraban :'p

assalammualaikum,. :)
HELLO ! 
PEWWITTTT ^-<
hehehe,. 
*nmpak tak permainannya?*

kushhh kushhh, apakah? haha,. nampak tak permainannya? 
hahehu, aku bosan nie! bosan tahap yg amat melampau!
aku jugak sedih! sedih tahap yg amat menyeksakan!
selain tu, aku jugak stress! stress tahap nak MATI ! 

    hurrrggg, MATI? aku takut MATI ! siapa tak takut mati kan?
aku percaya ramai yg takut untuk mati! 
*bla~bla~bla~*
okeyh! aku dah malas nak cerita pasal mati ! itu semua kerja tuhan,.
dan aku harap, umur aku masih panjang :) 

BOSAN BOSAN BOSAN ! *hentak2kaki*

hahaha,. jom kita ramai-ramai hentak kaki, sbb kita sama-sama bosan !
kan ? kan? kan? rasa bosan kan? dan anda rasa sedih tak?
kalau rasa sedih mari kita ramai-ramai berjoget !
hahehu,. aku gurau je,. rilex ! jgn marahhh !

      kau nak tahu kenapa aku rasa bosan segala bagai?
AHAH ! kalau nak tahu, aku punya handphone dah macam tak wujud kat dunia ni!
lepas tu, aku punya fikiran pulak rasa mcm dah kosong! mcm dah tak ada apa-apa lagi!
aku tipu kan? haha,. ya ! aku tipu yg pasal fikiran kosong tu -,-
*nak panjangkan cerita*

eheeeemmm, one thing yg aku akan buat if aku rasa bosan, nak tahu ?
tak nak tahu? suka hati hampa lah :p
hahehu,..
FIRTS sekali aku akan berangan,..
SECOND aku akan ingat balik semua kenangan aku dgn yg tersayang,.
dan yang KETIGA yg paling dan yg selalu aku buat lepas tu ialah MENANGIS!
hahahaha,. aku tipu je yg pasal menangis tu! kalau nak tahu, aku tak pernah menangis !
ehhh? okay, sekali lagi aku tipu ! hahehu :p

    memandangkan cuti sekolah masih lagi panjang ! tak salah kalau korang follow TWITTER aku !
tak pun add aku kat FACEBOOK ! boleh kan? mari lah kita berkawan, :)
hoho,. thanks sebab dah sudi baca post yg merepek meraban nie,.. :)
bubyeeee~ :*