askar-2 ku !

Saturday, 1 September 2012

terasa manis manis

pot pet sengeh sengeh :p


assalammualaikum ~
h0h0 ^^
peace peace peace >,<
------>
------>
------>


hola hola,.. :)
ade nmpak tak gmbar kat atas ?
atotototo,.. :D

       semalam kan kan kan,.. alahai ~ 
aku rasa manis manis pulak sekarang nie,..
hari nie pun aku rasa manis manis jugak,.. :p

memandangkan smlam aku buat rumah terbuka kan kan kan,..
heeee ~ *rasa malu nak cite*
ehemmmm~ ok ok,. aku teruskan,.. haha :p

     eh, aku tak tahu nak cerita apa sebenarnya,.
tapi yg pasti aku rasa manis manis,..
alahai ~ rasa nak terGEDIK pun ade nie,..
hehe,... :p

mal mal mal ~ sorry sbb DP ayu kat FB gmbar kite :)
suke sgt pic tu ~ hehehe,..
sbb pic tu ade rase manis manis ~ hahaha :p

     h0h0,.. ape ape pun smlam mmg hari yg terindah la kan kan ?
haishhh, ta nak cite lebey lebey,.. malu lah,.. hahaha >,<
aduyai ~ sabar je la hati >,<

bla bla bla ~ aku dah tak tahu nak cer ape nie
sekarang aku nak out,. nak rehat, aku letih sgt nie,..
hehe,.. sbbnye hari nie seharian aku berjalan :)
meneman no'or nabilah jumpa abg syg dia kan ?
haha,.. how jealous i am ~ hahaha xD
kbye ~

sila cemburu,.
terima kasih :D