askar-2 ku !

Friday, 7 September 2012

need a PENYEMBUH RINDU

pot pet sana sini :(


assalammualaikum :'(
peace tak peace ??
alahai ~

brrrr~ aku rasa nak mati tapi aku tak nak mati lagi !
alahai ~ aku demam hari nie ><
bagun dari tidur pagi nie mcm biasa lah kan kan ?
bagun je mesti cari handphone dulu sbb nya aku tak tahan pagi pagi dah dengar lagu LIKE A G-6
ohoi ohoi ! panjatttt yayu >,<

     hahaha,.. dengan telinga aku rasa panas panas, kepala rasa berat berat, kaki sejuk sejuk ~
jalan terhoyong hayang ! hah ? sudah ? aku nie kenapa ?
satu lagi yg aku tak sangka, mmg tak diduga,.. haishhh,.. tekak aku nie hah ?
napa pulak ?  serak serak basah dah jadi mcm suara ELLA pulak kan ?
haishhh,. kalau bab perasan nie mmg aku lah JUARA nya ! ya ya ya !
HAK BERMAIN HAK KAMI ! haha *takdekaitanpun*

heeee ~ tu bukan ape tu, tetibe aku teringat iklan MILO ! ye lah kan ?
biasa nya ptg ptg aku selalu minum MILO AIS smbil teringatkan SUPERMAN aku tu !
tapi hari nie aku tak minum MILO AIS pun ! alahai !!!! i need a PENYEMBUH RINDU !

     uhukkk uhukkkk *menangis*
sedih nie weh ! nak SUPERMAN ! wohahahah,..
gedik kan aku nie ? mengada kan ? dan yg pasti aku MANJA kan kan kan ?
haishhh, tak kisah la aku mcm mna, asalkan dan yg penting aku comel ! aku tahu itu !
hoiiiiissshh, nmpak tak ? aku perasan lagi kan ? hoho ^^
abaikan >,<

haishhh, menyampah la aku >,< bla bla bla ~ 
tak nak cerita dah ~ tak nak merepek dah ~ tak nak perasan dah ~
cukup la utk hari ini ! aku tak sihat nie >,<
demam, saket hati, saket semua anggota badan, dan saket semua organ ~ 
kbye ~ :D

#doakan yayu cepat sihat kay ? :')