askar-2 ku !

Thursday, 20 September 2012

kuat kah ?

pot pet sana sini :)



assalammualaikum :)
hola hola ^^


wink wink ^^ huhu, lamanya aku tak update blog, dan aku rasa pelik sebab shoutbox aku selalu ada org pelik pelik ,.. haishhh, abaikan lah ~ 

    hehe,.. motif gambar tu ? heeee ~ tu lah skandal aku :p
haha, tu hasrul namanya :) kawan aku,.. hari nie besday dia,..
wish kau panjang umur ya bang ? syg kau,.. hehe :D

hoho,.. bukan tu yg aku nak cerita, memandangkan aku dah lama tak update blog kan ?
mesti byk bende yg aku dah buat ! hew hew :D
tapi sbenarnye tak ade ape yg menarik pun~

    kuat kah ? mngenai apakah isu tsebut ?
alahai ~ sbenarnye kan,.. cerita nya mcm nie,..
haishhh, susah pulak nak cerita,.. >,<
hehe :D 

aku nak cakap yg aku sebenarnya rindukan SUPERMAN aku !
tu je alasan yg aku ada ! haha,. dan aku rasa tak kuat :(
alahai ~ aku xnak menangis sebenarnya ~ tapi nak buat mcm mna sbbnya aku mmg dah tak boleh menangis~
haha :p

     erghhh, awak awak , mcm mna nak cakap eh ?
erghh~ saya kan,.. saya sbnarnya nak jumpa awak lah >,<
kite berdua je, xnak org lain kacau sbbnya hari isnin hari tu saya dah sakitkan hati awk :(
so, saya nak tebus balik,.. tapi x tahu mcm mne nak ckp at awk !
okay ~ now i'm shyyyyyy ~ hehe malu la >,<

prrrrr ~ *kembungkanpipi*
aku dah tak tahu nak cakap apa dah -,-
apa apa pun, aku hope, impian jadi kenyataan,.. hehe :p

kbye ~