askar-2 ku !

Sunday, 26 August 2012

wink wink ^^

pot pet sana sini :) 


assalammualaikum :)
peaceee ^^


woha woha ~ lama nya aku tak menghadap blog tercinta nie ~ *ngeeeek*
haha~ at0t0,.. aku sakan dan sibok dok meraya kan kan kan ?
alahai ~ duet raya aku ? alamak weh ! tak byk mcm tahun lepas,. >,<
tahun nie aku dapat lebih kurang RM200 je ~
heeeee :D

       wink wink ^^ aku nak cerite ary nie !
h0h0,.. ade nmpak tak gmbar kat ats tu ?
nmpak tak nmpak tak ? 
ko tak nmpak mmg ko buta ~ h0kh0k >,<

heeee ~ ade kisah disebalik gambar tu ! nak aku ceritakan ke ?
hehe,.. aku dah perasan mcm aku nie ARTIS pulak ,..
wehhh! aku bukan ARTIS kay ? aku RETIS !
hoho ! tahukan apa itu RETIS ? ok cun ~ hihuhihu ;p

    jom jom jom,..
jom aku ceritakan :)

***ehem ehem,...****
tema : gadis bandar dgn jejaka kampung ingin mncari pemilik kain putih,.
pelakon utama: yayu hamid dan jejaka rahsia :p *haha*
lokasi: sawah padi.

-eh eh,.. aku tak merepek kay ? -
hoho,.. jom setad :)

wahai gadis,.. sedang dikau berjalan-jalan, tetibe terjumpa sehelai kain putih ~
***hahaha,.. weh aku rasa nak tergelak pulak kalau nak reka cerite nie,.. ***
-ok ok, aku cuba teruskan-

ehem,,.. dan aku pun mencari-cari,. siapakah gerangan yg punya kain putih tu ~ 
huihhh~ penad la aku nak cari >,<
tak jumpa jumpa nie,.. alahai ~
tengok la aku :)
setia kan menanti ? setia kan menunggu ?
kalau org lain mesti dah balik,.. dah buat kain putih tu jadi kain buruk kowt ?
haha ~ aku usha- usha belah sana,.. melihat adakah putra raja ?
wakakakaka
*weh ~ aku nak gelak lagi nie >,< *

wink wink ^^ akhirnya penantian aku tak sia sia,..
jejaka yg ku tunggu tunggu akhirnya datang juga :)
hoho ~ sila klik gmbar atas nie utk besarkan dan melihat siapa gerangannya ~
alahai~ jauh pulak la,.. tapi harap-2 nampak la ya ? hikhuk :)

heeeee ~ *aku rasa nak gelak lagi nie*
hoho,.. akhirnya,. si jejaka itu dtg jua :)
h0kh0kh0k,...dan kami pun START mengada :p

wink wink,.. nmpak tak permainan nya ?
tgok la bila aku dah mula lentok kat bahu dia,.. heeee ~ aku rasa ngilu ngilu pulak >,<

alamak >,< dia nak pakai kan aku spek mata pulak ,.
heeeee ~ ok, aku tamo ckp byk ,.. :)

ok, sekarang dia mula pakaikan aku kain putih tu dan aku pulak mula malu malu smbil tutup mulut ~
alahai ~ *aku rasa nak gelak lagi***

dan sekarang ~ aku nak nyanyi ~
''bawa aku pergi,.. pacu laju laju,
kita lari dari realiti,. bawa aku pergi,..
pacu laju lagi,.. malah kita tak perlu kmbali :) ''
hoho 
----->
alahai ~ dia pulak yg tolong payungkan aku :)
hehehe,.. abaikan muka aku yg bajet comel tu kay ? ;)

ok,.. sekarang dia dah bawaku pergi ~ 
hahaa,,.. *aku gelak lagi *****

dan ending nya ~ msti lah happy ending kan kan kan ?
okey :) lets see :)
tadaaaaa~ sekian lah smpai sini je aku merepek meraban :)
h0h0,.. tapi mmg sumpah ! aku sendiri pun gelak tergolek golek nie >,<
aku rasa cerita aku nie geli sgtsgt ~ hahaha,..
pape pun,.. ailabiuss so much ~ kbye <3