askar-2 ku !

Friday, 10 August 2012

hola yayu :)

pot pet sana sini,..

hOla hOla
ASSALAMMUALAIKUM :)

peAce ~ ^^


h0h0,.. aku rasa kan kan kan,..
hmmmm ~ aku mcm budak baru belajar buat blog lah ~ 
erghhhh ? sbbnya post blog aku kosong ! hahaha,.. ;p
okeyh,.. bagi yg belum kenal tu,.. aku nak perkenalkan diri nie :D

    pssst pssttt,,. nama ? olala ~ haha,.. kalau aku cerita mesti tak percaya kan kan kan ?
sbbnya nama aku nie erghhh,. tak tahu nak cakap mcm mana,.. haha
straight to de point lah ~ nama aku MAS HIDAYU ABDUL HAMID,.. umur 16 tahun dan dilahirkan pada 22 APRIL 1996 dan dilahirkan di hospital JITRA KEDAH :)
anak SULUNG kepada NUR SHAIDA dan ABDUL HAMID ~
dan cucu kesayangan CHE MA dan SAMSUDIN,..
hoho,.. SAMSUDIN :) satu2 nya tokwan yg aku ada dalam dunia sekarang nie :')
dan tak lupa jugak ~ opah belah abah,.. OPAH JAH :)
yg sekarang hidup sendiri tanpa arwah tokwan JAAFAR di dunia,.. :'(
hurmmmm~

okey okey ~ tamo cerita sedih2 dah kan kan kan ? heeeew ~ 
ada percaya nama aku MAS HIDAYU ? uwlalala ~
nama nie istimewa sgt~ sbbnya nama aku tokwan SAMSUDIN aku yg kasik :)
kata mama, tokwan mmg minat dgn dangdut dan hindustan ? wahaha ~ hebat tak tokwan aku ?
smpai sekarang pun dia minat ~ dan aku just ikot jejak dia dgn meminati HINDUSTAN~ 
excuse me , time hindustan aku akn cari tisu bkotak-kotak okey ? hahaha,...

now, aku nak tunjuk satu petikan :)

  okeh, utk pngetahuan korang lagi,.. aku ada darah MIX,..
h0h0,.. tak sangka kan ? yeahhh ! aku dah lama tahu sbenarnya ~ 
gambar yg aku tunjuk tu, gambar lama,.. ;D
aku ada campuran siam dan malbari :)
tak lupa jugak arwah tokwan side ada mix dgn bugis :)
eh eh,.. cube tgok muka aku ? ade iras mcm siam kan kan kan ?
yeahhh! kat mata nampak ketara ~ dan mata aku selalu disebut dan ditanya oleh cikgu2 ^^
h0h0 ;D

     ekekekke,.. aku rasa bangga pulak lah ~ ohoooo~ BONGKAK >,<
hahaha ~ eh eh,.. tak ade lah :) saya seorang yg tidak sombong dan mmg tak kisah akn semua itu ;)
keep in touch :D wahahhaha ~

okeng okeng ~ tak kisah la mcm mana pun diri kita,.. tapi yg penting
kita syg mama, abah, adek, tokwan, tok, opah, mak cik, pakcik dan semua ahli keluarga kita,.
dan kita syg kawan2 kita,.. dan kita sayang kan agama dan rasul kita ~ 
h0h0,.. 

     boleh add kat FACEBOOK ----> KLIK SINI
dan jgn lupa follow TWITTER kita sekali ---> KLIK SINI
dan yg penting ;) follow blog kite kay ? h0h0 ~
syg dia,.. muah kiri kanan :*
kbye ~ <3

my mama :) comel mcm kita kan ? ;p
it's my daddy,.. ada gaya RETIS kan ? xD





kbye ~ lufyouboomkebabummm~ <3