askar-2 ku !

Sunday, 12 August 2012

aku 'RETIS'

pot pet guling guling ~

wohahaha ~ 
assalammualaikum :')
hye hye hye ;D

h0h0 ~ tgok gambar tu ? nice ? cun ? cute ? wohahaha ~ cukup2 la tu puji,.. koyak seluar cik yuyu karang ~
ngeeee ~ :D

     okeng ~ ary nie aku penad ya amat >,<
sbbnya aku pergi jejalan cari baju raya tadi ^^
h0h0, aku cakap kat my mom,.. 'mama, raya tahun nie akak nak raya mcm RETIS'
haha ~ tahu ke RETIS tu ape ? ianya singkatan daripada ARTIS ~ wink wink wink ~ ^^

cikgu says : mas, awak nie mcm artis lah ~ 
                :mas, awak nie sesuai jadi pelakon lah ~
                 :mas, awak nie *bla ~ bla~ bla~*

haha ? see ? ini fakta kay ? i'm not lying ~ :3
hehehe ~ ramai cikgu suruh aku jadi artis ?
alahai ~ mcm tahu2 je aku ade keturunan tu kan  ?
h0h0,.. insyaallah ~ lagi pun utk jadi seorang PELAKON yg bertudung, cun lagi AYU 
mmg aim aku ~ huahuahua,... >,<

     ya ya ya,.. aku tahu ade yg dah muntah hijau >,<
haha ~ tak tahan dan geli kan dengar pengakuan aku yg tah ape2 tu ?
wink wink ^^ 

heeeew :') jalan penad seharian ary nie pun, aku bukannya dapat baju yg berkenan dihati lagi ~
haha,.. ape2 pun, raya tahun nie utk barang make-up je aku dah habes RM200 ~ wooooooo o.O
duet wa sudah habes >,<
haha,.. baju kurung 3 pasang, kasut 2 pasang? alahai ~ kasut 2 pasang tak cukup kot ! huhu,..
tapi aku bsyukur lah dgn apa yg ada,.. thanks to my dady sbb dah belanja ayu beli mcm2,.. h0kh0k

       okeng~ okeng ~ mak aku dah bising sbbnya waktu nak berbuka dah dekat tapi aku boleh lagi merepek kat sini ~ hoi hoi ~ masuk dapur sekarang ~ haha,.. padahal aku makan nasik bungkus pak cik ramlee je ary nie ~ wink wink ~ ^^

ok bubye ~ selamat bebuka puasa :')