askar-2 ku !

Thursday, 16 August 2012

aku erggghhh ?

pot pet resah gelisah >,<

assalammualaikum:)
salam 27 ramadhan...


adus adus adus ~ weiiiii... gambar tu takde kaitan dgn cerita nie okeyh ?

***tak sedap hati***

wehhh~ aku selalu rasa tak sedap aty,.. dah 2-3 ary aku rasa cam gini ?
napa weh ? mimpi pelik ? aku selalu mimpi pelik-2 ?
lepas tu aku rasa mcm takut sesuatu ~ ? ergghhhh~ aku tension sgt nie >,<

      nak kata aku tak mkn ubat tiap2 malam aku mkan,..
ya allah, sumpah aku dah lama tak rasa mcm nie,..
dup dap dap dup ~

kenapa weh ? jiwa aku tak tenang ? aku rasa mcm ada sesuatu yg akn tjadi >,<
tapi ape dya ? wehhh~ semangat raya ku pun dah hilang nie,..
ya allah,. aku rasa betul betul nak mati sekarang nie,..
tapi aku nak hidup ~ errrghhh ? masalah aku apo ? takde sape tahu sbb aku pun tak tahu masalah aku apo ~ -,-

      tup tap tap tup ~ 
cepat masa berlalu, now, aku rasa aku nak demam >,<
ya allah ~ jgn la saket,.. aku nak raya nie,..
erghhh, walaupun semangat raya aku dah hilang, tapi aku cube nak happykan diri aku sendiri ~
h0h0,.. 

weh weh ~ aku nak wish selamat hari raya kat you ollzzz ~
mohon maaf zahir dan batin kalau ada yg menyakitkan :)
pandu bhati-hati dijalan raya ~ bye bye ~ muahh kiri kanan :*